ondrej_kratky.jpeg

Vystudoval VŠE v Praze, v 28 letech vyhrál zlato v největší světové soutěži pro mladé kreativce na festivalu Cannes Lions a po 5-ti letech zaměstnání opustil kariéru, aby pomohl společníkům Juraju Atlasovi a Martinu Hausenblasovi založit Liftago a postupně se stát jeho ředitelem. Liftago je lokální, přesto nejlépe hodnocená aplikace na objednávání taxi na světě. Má za cíl maximálně vytížit přepravní prostředky, které ve městech již jsou a nezahlcovat je zbytečně dalšími. 

Ondřej Krátký / ředitel Liftago

K/rok za K/rokem k úspěchu

Přednáška 1

Ivan_Skalík.jpg

Studoval na filozofické fakultě UP Olomouc. Po studiích se věnoval psychologii práce. Následně působil v oblasti environmentálního výzkumu vlivu znečištěného životního prostředí na neuropsychické funkce v rámci KHS Stč Kraje, AV ČR a US Environmental Protection Agency. Implementoval počítačovou neuropsychologickou diagnostiku k měření vlivu toxických látek z prostředí. V této oblasti realizoval další projekty u nás i v rámci EU. Následně založil poradenská pracoviště, PREV-CENTRUM, pro děti mládež a rodinu. Absolvoval specializované výcviky u nás i v zahraničí zaměřené na individuální rozvoj, neuropsychologii, koučování, psychodiagnostiku, práci s týmy, řízení systémů, individuální, rodinnou, párovou i skupinovou psychoterapii. Služba pro klienty, široký teoretický backround z různých oblastí, sledování nejnovějších trendů, zkušenost z praxe s nohama stále na zemi. To vše má při práci s klienty přednost před striktní aplikací jednostranných teoretických konceptů.

PhDr. Ivan Skalík Ph.D / mediátor-kouč-psychoterapeut

Jak udržet nasazení a chuť dojít do cíle společně?

- Raketový model týmového výkonu

Přednáška 2

img00255.jpg

Michal Pazdera / Justo.cz
Petra Puschnerova / RE/MAX
Jan Borůvka / ARK

Jak vidíte trh realit za 5 let

Panelová Diskuze

 
 
 
 
David Kolář.png

David Kolář / zakladatel Business Laboratory 

Makléřina jako rutina

Sál 1: Téma: 1

David Kolář je influencerem v oboru social media marketingu a uznávanou autoritou na poli B2B i B2C v oblasti designování cest zákazníků. Jeho vizí a posláním je dělat firmy a jednotlivce ziskovější a svobodnější zároveň. Už jako dvacetiletý hledal jiné způsoby získávání zákazníků než všichni ostatní a často byl označován za blázna, který to nemůže nikdy dokázat. David to ale nevzdal, mezi jeho největší úspěchy patří dnes již největší obchodnická komunita v České republice s názvem BusinessAnimals.cz, kterou společně s Jitkou Zoderovou dovedli v červenci 2018 k úspěšnému exitu. Povedlo se jim vybudovat B2B byznys model, vlastní online produkt a během 5 let obratově rostli o 120 % p.a.

Martin Pesek portret.png

Financování nemovitostí se věnuje 20 let. Specializuje se na investiční nemovitosti a projektové financování developerských projektů. Za svou kariéru profinancoval nemovitosti v celkové hodnotě 4 mld Kč.


 

Martin Pešek / RX Finance

Ohlédnutí za hypotečním trhem v roce 2019, a co nás čeká v roce 2020

Sál 2: Téma: 1

Martin Siranec portret.png

Martin Širanec / RX Finance

Vystudoval oceňování nemovitostí, které ho několik let i živilo. Zjistil ale, že přímá práce s klienty ho baví víc, a proto se začal věnovat vyřizování hypoték. Hypotékám se věnuje již déle než 15 let. 
V RX FINANCE řeší přijímání nových makléřů a zároveň má na starosti interní procesy a postupy.

Petr Skondrojanis.jpg

Petr Skondrojanis se celý život pohybuje ve firmách. Poznává jejich kulturu a učí se z jejich chyb. Díky tomu, se na firmu umí dívat jako na vzájemně propojený organismus, kde každá součást ovlivňuje celek. S nadhledem a bez provozní slepoty, s upřímností a chutí posunout firmu dopředu, navrhuje aktualizaci jednotlivých částí firemních prostředí od komunikace až po re-vize a rozvoj jednotlivců. Učí firmy uvědomovat si své slabé stránky a posilovat svou jedinečnost. 

Petr Skondrojanis / zakladatel CoCuMa, CultureRocks

Trvalé vztahy v týmu postavené na hodnotách.

Sál 3: Téma: 1

Tomáš Poucha.PNG

Tomáše baví nacházet a otevírat nepoznaná, bolavá či revoluční témata & řešení v oblasti nejen marketingu a interní komunikace, ale i osobního rozvoje a dosud těžko uchopitelného fenoménu worklife balance. Mnohé Tomáš inspiruje svým životním stylem – kdy vyměnil hlavní město za venkov Jižních Čech a je vysokým podporovatelem práce na dálku, která i v jeho plném nasazení dobře funguje a je pro Tomáše osvěžující.

Tomáš Poucha / zakladatel Marketingového institutu

Makléř jako značka

Sál 1: Téma: 2

Václav_Friedmann.jpg

Václav Friedmann / ředitel komunikace Sazka a.s.

Jak vybudovat a neztratit svůj osobní brand

Sál 2: Téma: 2

Václav Friedmann se více než 20 let pohybuje v prostředí médií a marketingu. Karieru začínal v České televizi jako moderátor a reportér, posléze jako vedoucí vydání. Několik let stál v čele produkční agentury. Posledních sedm let pak zastává pozici ředitele divize korporátní komunikace společnosti Sazka.

Petr Chrenko.jpg

Peter Chrenko je partnerem PwC a vedoucí poradenského týmu Lidé&Organizace, který pomáhá firmám při transformaci HR při přechodu do Cloudu. Baví ho také vylepšováním firemní kultury zaváděním smysluplného systému kontinuálního rozvoje jednotlivých zaměstnanců prostřednictvím cílů, týmů a práce, kterou vykonávají místo nefunkčního řízení výkonu. Rád předává své zkušenosti také z působení ve veřejné zprávě, kde působil 3 roky jako náměstek ministra financí pro daně a cla a připravil a realizoval sloučení regionálních krajských úřadu do jedné organizace, která měla následně převzít výběr dalších odvodů (Jedno inkasní místo). V současné době se vybudování ekosystému, který bude schopen zajistit škálovatelný systém upskillingu a reskillingu zaměstnanců v soukromé i veřejné sféře pro udržitelnosti zaměstnanosti a konkurenceschopnosti ČR v digitální éře a průmyslu 4.0.

Peter Chrenko / Partner, People & Organization, PwC Česká republika 

Jak bude vypadat svět práce a makléře v další dekádě?

Sál 3: Téma: 2

Filip Dřímalka.jpg

Filip Dřímalka pomáhá nejúspěšnějším českým firmám nastavovat jejich digitální a inovační strategie, zvyšovat digitální kompetence jejich zaměstnanců a vyhledávat technologické partnery. Vytvořil metodiku pro rozvoj organizací v oblasti digitalizace, se kterou pracuje na inovačních a digitalizačních projektech ve firmách mezi něž patří Škoda Auto, ČSOB, Skanska Reality, Sodexo, Zeppelin, Inoutic, KB, innogy, Moneta, O2, Henkel nebo Philip Morris.

Filip Dřímalka / CEO Digiskills.cz

Jak na efektivní prodej a spolupráci v digitální době.

Sál 1: Téma 3

Aleš Hron.jpg

Jan Ryšánek - Social Media Specialist
Digitálnímu marketingu se Honza věnuje již pátým rokem. Na pozici Social Media Specialist konkrétně 4 roky. Ze skupiny GroupM, jedné z největších mediálních skupin, kde se staral o klienty Škoda auto, Vodafone, Nike, IKEA, Unilever a další, poté nastoupil do kreativní agentury WMC|GREY, kde spojuje kreativu s efektivitou na sociálních sítích. Nebojí se exekuce kampaní i na nejnovějších sociálních sítích jako je TikTok. Pravidelně přednáší na odborné konferenci Instameet, která se zabývá komplexně Instagramem a je významným setkáním s nejlepšími instagramisty z Česka a Slovenska.
 

Aleš Hron / WMC Grey

 

 

Aleš Hron - Marketing Strategist
Komunikaci a digitálnímu marketingu se Aleš věnuje již více než 9 let. Začínal jako freelancer a dále si prošel prací jak na klientské, tak agenturní straně. Působil několik let v mediální agentuře Wavemaker ze skupiny GroupM, kde měl na starosti klienty jako Česká spořitelna, IKEA, Nivea nebo L’Oreál. Poslední 2 roky využívá svoje zkušenosti v kreativní agentuře WMC|GREY, kde zastřešuje strategické plánování komunikace všech klientů agentury.

Jan Ryšánek / WMC Grey

Jak komunikovat v dnešním fragmentovaném světě

Sál 2: Téma: 3

Jan Ryšánek.jpg
Hana_Korinkova_.jpg

V obchodním oddělení Seznamu pracuji více než 9 let. Společně s mými kolegy poskytujeme konzultace realitním kancelářím. Snažíme se být jejich parťáky a pomáhat jim při jejich práci.

Hana Kořínková / Sreality.cz 

Jak na nábor nemovitostí přes realitní server

Sál 3: Téma 3